I tävlingstagen

För nåra år sen tävlade jag
helt vilt,om allt möjligt.

Jag vann solstol och kuddar,
locktång,resa till Liseberg och
faktiskt t.o.m en Vespa!

Sen dess har jag legat ganska
lågt,mest beroende på att det
inte funnits så jävla många
skojsiga tävlingar.

Just det,jag vann ju sånt där
ögonfransserum oxå,och så
lite annat skit jag inte kommer
ihåg i skrivande stund.

Men iaf,nu har jag återigen fått
upp tävlingsångan och skickat
in bidrag till höger och vänster.

Eller mestadels rakt fram om man
ska va riktigt petig!

Först och främst hade jag tänkt
vinna en resa till New York,kan
ju va lite kul kanske eftersom
jag aldrig varit där.

Sen kom jag på att jag behöver
en ny grill,så en sån tänkte jag
oxå kamma hem om det vill sej.

Visst ja,en såndär redig och rejäl
kylväska måste jag ju oxå ha,och
det rimmet blev alla tiders,enligt
mej själv alltså!

Jorå,det finns lite annat oxå,men
det har jag glömt vafan det var,
så med andra ord blir det en glad
överraskning ifall det går hela
vägen till vinst!

Nu håller iaf JAG alla tummar jag
kommer åt,d.v.s mina två och minst
grannarnas oxå!

Söndagskram!


Jätteliten & väldigt söt,men det passar ju mej perfekt,
för jag är ju ganska liten i maten och alldeles,alldeles
förskräckligt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0