I "änketider"

Nu börjas det igen med dessa
"lekperioder"!

Som idag t.ex,först ska prinsen
spela golf HELA långa eftermiddan
med jobbpolarna,sen hem fort som
fan och packa,packa,packa.

Jorå,för den här helgen ska det
fiskas som satan i nåt vattendrag
en bra bit bort.

Om jag inte tror helt fel,så kommer
det klämmas en & annan öl på
kvällarna oxå.

Överhuvudtaget tycker jag att prinsen
är värd sina valda fritidsintressen,att
han kommer iväg och får träffa likasinnade
så dom kan sitta och prata längd & vikt.

Visst,jag har inget emot att befinna mej
i en båt när solen skiner och vattnet är
lugnt och stilla.

Men fan inte i ur och skur,med flytoverall,
raggsockar och mössa,absolut inte så.

Jag har egna intressen och sitter verkligen
inte med tummarna i kors med snoken i nån
näsduk och bölar när prinsen drar iväg.

Nej då,jag rår om mej själv och trivs
på mitt eget lilla vis.

Och sen,sen blir det ju så trevligt när
vi ses igen! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0