Full rulle fettisdagsbulle,eller ingen alls!

Den här veckan kära vänner
(dumskallarna skiter jag i),är
det blandad kompott och fullt
ös nästan medvetslös mest
hela tiden.

Bortsett från återhämtnings-
pausar med ett satans kaffe-
pimplande såklart.

Hit & dit ska jag fara och flänga,
om jag nu lyckas hålla reda på
dagar,tider och sånt viktigt.

STORA lappar strategiskt utplacerade
lite här och var,så jag INTE missar nåt.

Känner mej aningen disträ,redan!

Profylaxandning och nåra snärtar
på vardera kind bara,sen så!

Hare gott i vårsommarvärmen eller
vafan vi ska kalla´t!

And don´t forget to smile!
(dumskallarna kan ju böla lite över sin
  egen urtrista uppenbarelse)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0