Förlåt mej för min syndiga fredag

Jag smakade en tesked ris
igårkväll när vi käkade,och
sånt är tydligen INTE alls
sån dära LCHF!

Det kunde ju ha varit värre,
jag hade kunnat sleva i mej
en hel kastrull,men ändå.

Fast vaddå,det verkar ju inte
funka på mej den här gången
heller,även att jag försöker
mer än en jävla fanatiker.

Snart kommer väl kolesterol-
chocken som ett stort jävla
paket på posten oxå.

Ärligt talat,jag orkar inte bry
mej iaf,jag tycker det är ganska
trevligt att fuska nångång ibland,
och sålänge jag är lika glad som
en stor kexchoklad är väl ingen
större fara skedd va!

Det finns t.ex saronger som man
kan svepa omkring sej när man
står i vassen och fryser underbenen
av sej i sommar,och det finns tält
att krypa in i oxå om man hellre
känner för det.

Mitt största problem idag förstår ni,
det handlar om bristen på nån frän
och lagom stor köksduk.

Jag hade tänkt duka lite fint,men
det lär ju bli förbannat svårt utan
duk som sagt.

Hinner inte köpa nån,orkar inte sy
nån,och inte kan jag tvinga prinsen
att hjälpa mej heller,för han är med
lilla svärsonen på fisketävling.

Vissa roar sej minsann,och vi andra
(läs:jag) får hålla ställningarna
här hemma!



INTE min tallrik,jag åt ju bara en liten pyttetesked med ris!


Men,inte tjöt jag för det lixom,så när
"Lilleman" grabbade kameran och
knäppte sken jag som solen själv!


Cindy gillade iaf såsen.


Man kan säja att det blev renslickat direkt!


Och som den underbara människa jag är,så fixade jag
godaste matsäcken till Prinsen som han kanske just i
detta nu smaskar på.


Kommentarer
Postat av: tilda

åhhh fy fan vad gott jag vill med ha :( <3

2012-05-05 @ 12:42:07
Postat av: tilda

Fan vad gott! jag vill me ha :(

2012-05-05 @ 12:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0