Följ spåret

Klockan 7 ungefär,DÅ halkade
jag in i morrondimman och
kunde sova skapligt en liten
yttepyttestund!

När jag sen gick upp kunde man
tydligt se spåren efter mej,fastän
jag knep värre än en ihoprostad
bultsax från 50-talet!

Spelar ingen roll om jag sväljer
hela Alvedonburken innan jag
hoppar i säng,värken,den jävla
förbannade värken gör mej typ
GALEN på riktigt!

Jag skulle faktiskt kunna tänka mej
skägg och snopp därnere dom här
perioderna i månaden,bara jag slapp
den här sabla skiten.

Eller,föda barn istället!

Dom värkarna va ju fan en piss i
Vättern jämfört med detta.

Idag är Majso INTE på humör...heller!






Observera,att om jag inte ständigt övat med
mina knipövningar,så hade jag kunnat simma
ut från sovrummet!

P.s:Stockholms blodbad va fan INGET
mot hur jag har det!

Kommentarer
Postat av: tilda

Jag vet hur det känns. Har samma smärta nu men utan blod haha det kommer inget men jag är glad för bara smärtan. Den räcker gott och väl. :p

2012-05-10 @ 15:58:25
Postat av: Mami

Tilda:Det är för jävligt :/

Hatar skiten /""&#¤#%"(/)¤"#!%

Och dyrt blir det oxå.GAH!!!!!

♥Puss & kram i smärtans tecken♥ ;))

2012-05-10 @ 16:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0