Det kom en förfrågan

Idag har jag INTE heller fått högra
handen ur bakdelen och ens påbörjat
dom små rara bordsplaceringarna
som jag lovat fixa.

Och jag kan ju bara anta,att det där
bröllopet som ska stånda framöver,
inte skjuts upp pga av min slappröv
som är full med fingrar!

Däremot har jag målat och textat
lite mellan fikapausarna.

Och just som jag satt där med kaffet
i näven och slösurfade lite med den
andra,så ploppade det upp ett litet
meddelande i inkorgen.

Det handlade om berlocker,och om
jag möjligtvis hade lust att fixa nåra.

Fan,det är klart jag har,men dubbelfan
så länge sen det va jag höll min Dremel
och den där gravyrmaskinen i näven.

Och så mycket kan jag ju säja,att om
jag inte får ur högernäven snart,så
lär det bli förbaskat svårt att åstadkomma
nåt överhuvudtaget.

Varför sitter jag här btw?

För att jag vill förstås,även om jag
typ inte alls har tid med det!

Tjing sålänge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0