Trappfika hos D.L.V

Shit,shit,shit vad jag älskar
såna här fredagar,ja såna
här underbara dagar över
lag faktiskt.

Måleriet fick stå åt sidan en
liten stund(läs:nåra timmar),
för jag drog till D.L.V på fika.

Fina U joinade oss oxå,så där
satt/stod vi på trappan och
tjattrade loss som satan i kapp
med att solen lös rakt i plytet
på oss.

D.L.V bjöd på godaste peppar-
kakorna och jag tog en tre fyra
stycken,så nu är jag sådär extra
snäll och medgörlig hela da´n
som återstår.

Först hade jag tänkt ta med och
ge en blomma bara för att,men
så kom jag på att det är så
förbannat uttjatat,så det fick bli
en tavla till lilla huset istället.

Efter trappfikan plockade jag upp
"Lilleman",som hängde med hit
en stund,vi kramades och hade
det allmänt mysigt innan han
sa hej till sin underbara mamma!


Älska,älska ÄLSKA springtime!


Rosita hittade en humla att leka med,vissa är ju lättroade!


D.L.V blev jätteglad för tavlan och ska sätta upp den
i hallen sen,vilket jag naturligtvis kommer inspektera!


Sidorna målades i en blandning av vitt & ljusgrått,för att
få lite djup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0