Smörgåstårtkoma

Så länge som jag hade väntat
på att få sätta tänderna i tårtan
igår,och ändå inte åt så mycket,
är det ju märkligt hur jävla mätt
och jäst man kan känna sej efteråt.

Tjoff ner i soffan,och kroppen bah:
"Vafan sysslar du med"?

Så det blev inget mera skapande
för mej inatt,däremot fick jag lite
senbesök av "Lilleman" och hans
kompis,som numera mäter nästan
1.90 i strumplästen.

Wow lixom,för nåt år sen(nästan typ),
kunde jag klappa polarn hans på huve´t
och titta ner på han,nu får jag mer
eller mindre nackspärr om jag ska
titta UPP på honom.

Di små växer till sej minsann!


"Lilleman" är bloggfotoskadad,och har fortfarande
vissa problem med ostyriga kroppsdelar!


Nu är det nog dax att ta en "Liten" bit
av smörgåstårtan som blev kvar,det
bästa som finns såhär på lördagförmiddan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0