Sååååå 2009 eller nåt!

Ameh vafan äre för fel på
folk som inte kan låta bli
att avsluta varenda jävla
mening eller uttryck med:
"Moahahahahahahahaha"???

Ju fler "ha ha ha ha" efter
Moa..  tycker folk tydligen
är fett coolt och dödsfränt.

Själv spyr jag så fort jag
läser "mo",resten får mej
att rännskita och bli allmänt
jävla avslagen.

Det är så inihelvete 2009,att
t.o.m en krockskadad med
förlamning hade hoppat upp
på studs och sprungit fortare
än en jävla dragqueen med
orakade armhålor och fulkletat
läppstift utanför amorbågen.

Man får väl trösta sej med att
dom som skriver så varken har
IQ eller EQ,och dessutom lever
kvar i nån sketen fantasivärld
där en massa vokaler är det
enda dom har med sej från
svensklektionerna!
(stavningen ovan för att betona tönteriet!)


Vad jag tycker om "Moahahahahahanördar"???
Som sagt,jag får rännskita!!!!
(Moa) Ha ha ha ha ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0