Nisse pisse päronskrutt är ju rolig han

Nu är jag back igen honeysar!

Jag fick mitt kaffe hos "Stora",
det blev iof "bara" vanligt
bryggt,för inte fan hade dom
kopplat in lyxmojängen precis.

Jävla dålig stil,fast det sa jag
förstås inte högt,och hur som
haver,huvudsaken ATT jag fick
Gevalia typ!

Nisse pisse,lilla svärsonen,stod
och fixade köksklockan när jag
gjorde entré.


Noga och på millimetern skulle det va tydligen!


Sen fick jag en liten specialare av Nisse,som prompt envisas
med att kalla mej för Maggan!!

Förlåt och ursäkta alla Maggor,men jag kan bara inte med
det namnet,och just därför tycker Nisse pisse att det är SÅ
jävla skitkul att säja det.
Maggan,Maggan,Maggan!


Gästtoaletten är i stort sett färdig nu,och det blev ju
fan inte alls så dumt! ;)


Stilrent & fräscht lixom!


Joråsatte,ny helvit soffa i äkta skinn har oxå införskaffats,
jättebra med avtorkbart framöver om kopieringsmaskinen
kommer igång och funkar som den ska! :D 
Ha,ha,haa!
(dom tänker till minsann)

Soffbordet sa jag inte ett skit om,men det va lite ostadigt
och aningen litet till den soffan tyckte jag nog!


När jag åkte hem  möttes jag av det här jävla skitvädret.
Fan vad det suger med regn & kalla vindar!


Sedär ja,nu har jag packat upp grejerna som "Stora" fixat
åt lilla älskade mamsen!

Tusen tack för det,tack för titten & tack för kaffet,även om
inte racerkaffemaskinen va fixad tills jag kom! =)
                                    ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0