I-lands handikapp MEGA!

Jag är verkligen inte van
vid långa naglar,även om
dom nu inte är så extremt
jävla långa,men ändå.

Man kan typ inte bete sej som
vanligt när man gör "tvåan",
måste ha en såndär handske
på sej.
(köpte ett gäng från Ica´s charkavd.)

Man kan typ inte dissekera en
grillad kyckling utan att bli
flottig och fettig långt ner
under nagelfästet.
(måste ha charkhandskar på!)

Man kan inte måla som vanligt,för
då ripsar naglarna sönder hela
jävla målarduken!
MÅSTE ha handskar på...vilket gör
att man tappar "fingertoppskänslan"-
ha,ha,ha fi fan vad fyndigt!

Men iaf,man är helt jävla handikappad
24/7 och mer därtill.

Fast,det är ju fint,och vill man va
fin får man lida pin.
(Som pappa sa när han fick nya träskor!)

Men man är det INTE med ett flin,
så mycket kan jag väl säja,nu när
jag petar bort plastrester som
OXÅ fastnat UNDER naglarna.

Hur fan nu det har gått till!


Apropå handskar,köpta på Ica,så hade dom tulpanpimpat
postdisken där idag!

Jag avskyr tulpaner!
(ytterligare ett I-landsproblem kanske!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0