God granne & tillika underbar vän

Igår när jag kalasade som
bäst,plingade det till i min
lilla mobil.

"Hej!Jag har hängt en påse
på din dörr"!
Kram XX

Me love överraskningar och
påsar på dörr´n,såvida dom
inte innehåller äckliga grejer,
men det förstod jag ju att det
inte skulle göra med tanke på
avsändaren.

Och när jag så äntligen kom hem
igen och tittar i påsen,vad finner
jag då,om inte detta:


Fem sprillans nya munskydd,så nu kan jag spraya som satan
UTAN att behöva bli mer än lovligt ding i bollen,och slipper
således vira en halsduk trettiåtta varv runt skallen!


Underbart & alldeles förskräckligt gulligt♥
Och jag säjer det igen:jag är bara SÅ
priviligierad med en massa härliga,
fantastiska vänner.

Omtanken värmer mer än alla
solar i Universum!

Kram♥ & tack igen allra bästa P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0