Ge dej ut i solen människa

Jorå,det kanske jag ska oxå!

Det är nämligen dax att skjutsa
lilla darlingen,han ska på killdejt.

Till.att.börja.med!

Grabbsen på jobbet kommer ju på
så roliga upptåg!

Idag ska dom träffas för att....
spela hockeyspel.

Troligtvis dricka öl och käka
pizza eller nåt annat flottigt oxå!

SEN,efter att dom högst troligt ryckt
sönder varenda jävla spak på spelet,
då ska dom dra vidare och göra lördags-
natten osäker.

Ha säjer jag,hänga på nån jävla
pub och inte höra vad man tänker,
det verkar ju skitkul vetja.

Själv ska jag nog fan gå loss med
målarfärger,penslar och en Bag
in box,sen hänger jag med mina
canvasdukar och bestämmer själv
ljudnivån på radion.

DET är en trevlig lördagskväll,
i det ALLRA bästa sällskapet!

Herrå sålänge!


Jag kanske målar nåt sånt här ikväll.
Eller INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0