Fler tjejkvällar åt "tanterna"

Nu har jag klurat som fan på
nåt potentiellt att göra på
silverkursen ikväll,men lik
förbannat kan jag INTE komma
på ett endaste dugg.

Verkligen jättebra.
NOT!

Vad jag istället har fokuserat på,
är införandet av fler tjejkvällar
för oss "tanter" i åldern 20+!

Man behöver lixom inte sitta och
klura eller planera så värst jävla
mycket,man improviserar bara
hej vilt,och sånt är ju alltid
förbannat tacksamt.

Just det,jag har gjort köttfärssås
idag oxå,satan vilket sting det blev
i den rackar´n.

Paprikapulver & cayennepepparn
gifte sej och hade cirkus med den
röda löken,grädden och tomatpurén.

Resten av receptet är hemligt,lite
måste man fan få ha för sej själv!

Och nu,fram med det förbaskade
skissblocket och skaka lite på huve´t!

IGEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0