Varför inte ta midsommar idag istället!

Eftersom det är strålande väder idag,
och man vet hur det ALLTID blir på
midsommarafton,så vore det väl fan
bättre att tidigarelägga den da´n!
 
Jag menar,att då får man ju dessutom
en extra lång midsommarhelg på köpet.
 
Ta bort den där sketna nationalda´n
och ersätt den med en Pre-midsummerday!
 
Jag har väntat på det s.k svenska sommar-
vädret hur länge somhelst nu,och snart
vänder hela skiten mot mörkare tider igen,
och jag undrar vafan vitsen med S.K sommar
här är egentligen!??
 
Det är ju för tusan bara lurendrejeri på
högsta nivå,nåt som vi går och inbillar
oss ska komma,för att sen bli lika jävla
introverta och gnälla satan över just
den här årstiden i 10 månader framöver-
IGEN!
 
HATAR´T med STORA bokstäver!
 
Nu har jag emellertid INTE tid att sitta
här och förspilla tid,när solen äntligen
kastar sina strålar över bygden.
 
Jag måste sätta fart med allt som ska
göras och fixas med.
 
Tjing plong och ha en toppentorsdag på er!
 
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0