När man bara njuter

"Stora" & jag drog till lilla U
på fredagsfika,och eftersom
vädret visade sej från sin bästa
sida,så satt vi ute och bara hade
det gott samtidigt som vi babblade
på i racerfart.

Allt för att hinna avhandla så
mycket som möjligt.

Naturligtvis var kameran med,och
jag sprang omkring mellan varven
och fotade,både det ena och det tredje!

Nu äre dax att ladda inför kvällen,då
Majso speciale kommer serveras.

Fråga mej inte vad jag får alla
konstiga släng-ihop-idéer ifrån,
jag bara tar det som finns,och
smakar det så gör det!

Skål & trevlig fredag,en fredag i
fotbollens tecken,iaf för mej,nu
och många sköna dagar framöver.

Vive la fotbollsdobb!


U slängde sej på filten och lekte med ena vovven!


En såndär "utsugare" fångad i värsta nektarorgien!


Häst åt morot!


Annan häst åt grönt med vitt i !


Hund ville leka med boll,fick springa flera ggr!


Flicka lekte med ljuslyktor,tyckte det va ganska kul! =)


Mamma spexar lite!


Spindel solar!


Flicka åt U´s goda morotstårta!



Kommentarer
Postat av: U

Guu va fina korten blev, du är jätteduktig :)Puss <3

2012-06-08 @ 21:33:42
Postat av: Majso svarar:

U: Åh,tack för den komplimangen.

Det är iof inte så svårt att få till det när man har så bra motiv att fota :))

PUSS♥♥♥ & KRAM ♥♥♥

2012-06-08 @ 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0