Nagelfix & lillördagsdate

När sjunde muggen kaffe va urdrucken,
kom "Stora" utfarande,så vi drog till
lilla C uppe i backen.

Där bjöds det varken på kaffe eller
bulle,däremot lyxade vi till det med
varsitt glas vin på altanen.
(Stora undantaget,för hon körde)

Man måste lixom suga i sej av allt
det goda,och njuta som fan när till-
fälle ges,helst varje dag,och i synner-
het då solen skiner!

C´s små kids höll oss sysselsatta
oxå,så det gick fan ingen nöd på
varken "Stora" eller mej.

Och jag då,jag bytte blöja på
minstingen med van hand,det
kunde fan ingen märka att det
va 17 år sen sist ungefär!


Nagelskulptrisen välkomnade oss,och blev
väl inte direkt jätteöverraskad då jag stod
med kameran i näven!


Let the mission begin!


Naturligtvis kommer betalningen för nagelfixet bara
bli en "symbolisk" summa.Allt annat är ju odiskutabelt
med tanke på att fixar´n röker under arbetstid! =)


Lilla gullungen E blåste såpbubblor för glatta livet!


När lillebror M vaknade bjöds det upp till dans =)


Det dansades hej vilt kan jag tala om!


"Stora" övade inför kommande föräldraskap!
Holy moses,och jag kommer bli bästa
mormor´n ever!


Själv stod jag (mellan lekvarven) mest och såg sådär
sval & alldeles jävla urcool ut.


En av hundarna hade fått ett koben!!!
Hade sysselsättning hela tiden!
Notera gärna salladen mitt i!

Passade på att snajda till ett örhänge åt C,tuppen Einar
har skrikit kuckeliku för sista gången,och får nu en
liten hedersplats i örat!


C har inte penséer på bordet,dom har vandrat halvvägs
över till andra sidan och går numera under namnet genséer!


Efter en mycket mysig eftermiddag,åkte vi så hem med
nyfixade naglar och många skratt fattigare :)

Tack C för idag,vi kommer snart igen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0