Mössfirare

Tjena hej vilken tur alla studenter
hade som åkte flak och firade igår.

Själv tackade jag oxå för solen,för
då kunde jag klä mej lite respektabelt
på kvällens mottagning.

Hur ofta har jag klänning annars lixom.

Att jag sen inte mådde bättre än dom
som festat i dagarna många,det berodde
iaf inte på nån vild pysselvecka precis.


Jätteglad & väldigt hes efter allt vrålande kom hon så
till släktfirandet framåt kvällen.
Och moster stod förstås beredd med kameran i högsta hugg!


Kramkalaset kunde starta!


Lite välkomstbubbel satt fint ute i det fria!
Hurra!

Som extra bonus på den stora dagen,hade jag beställt ett
specialljus av "Ulla" som studentskan fick.
DET ska jag spara sa hon!

Mössbarnets mamma (storasis) fixade med maten,och det va
minsann inte tilltaget i underkant minsann!


En av alla plåtar med minipajer...

Supergod pastasallad...
Till buffébordet kan sen tilläggas:
bröd,kassler,kyckling,lax,vanlig sallad och mycket,mycket mer!

Att gå i finskor en hel vecka är inte optimalt,så då kastar man tydligen av
sej skorna och skiter i konsekvenserna!
"Hej pedikyr"!

Ingen fest utan obligatorisk(a) toabilden!
"Mellan" & jag ser till att ni får lite andrum!

S.k toamonster!
Eller som i detta fall,"toa-moster"!

Sen va det iaf dax att sätta sej till bords!

Trött MEN glad!


Fotografen har talat,med en bild på blommor-ovanligt va?


Ameh vafan,ni får en till...i färg då!


Festens minsta firare sov,och det va ju skönt för henne!


Vid tangentbordet:Moster Majso!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0