Late kiss goodnight

Satan vilket drag det har varit
en dag som denna,ingen rast
ingen jävla tillstymmelse till ro.

Tvättdag & tandläkarbesök,där
jag för övrigt numera får med
beröm godkänt,och garnityret
bara blir bättre & bättre!

Tack för det lixom,i den här
åldern blir man barnsligt glad
över god tandstatus,och sådär
fjantigt upprymd,nästan som när
man va liten och fick största
paketet på julafton.
(även om det kanske inte va det man trodde i)

Men iaf,efter tvätt & tandis satte jag
racerfart och slängde ihop nåra små
smårgåsbakelser,ty jag fick besök
framåt kvällen,och då kan man som
jag inte bara ta fram nåra små över-
blivna julpepparkakor.

Gästen förresten tyckte dom va jättegoda
och ja,sen sprang tiden iväg och jag tror
fan timvisar´n hoppade över nåra små
siffror på urtavlan.

Nu ska Majso ta ifatt lite som missats,
och så kanske jag ska leta lite fler
tävlingar här & var!

Kyss & go´natt! ♥


Blev aningen besviken(idag oxå),för jag fick trots mitt
goda uppförande hos tandis INTE ens välja en sketen
ödla,inte ens en fejkring fick jag!

Däremot en räkning!
Schysst!


Jag är ju bara så jävla händig...och snäll =)


Mums!


Nu i en mage nära mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0