Jag hade nästan glömt hur härligt det är att fylla 27

Jag bara sitter här och stortrivs.
Återigen har jag fått bekräftat,att
jag har dom allra underbaraste
vänner (& syskon)!
OCH UNGAR♥♥♥
 
Knackelibank på dörren,så stod
min lilla nagelteknolog utanför
med paket i näven.
 
Nämen,inte ska väl jag som bara
fyller 27 ha paket!
 
Det skulle jag tydligen,och värmen
bara spred sej i hela kroppen!
 
Jag älskar såna flaskor(har nåra stycken) =)
Jag älskar turkost (ingen nyhet va?) :D
Och,jag älskar att ta en cig eller 7 på ballen!
Jag får fan tårar i ögona♥
Tack underbara C ♥
 
Sen kom fina U,så det blev en tisdagsdejt
den här veckan.
Den flickan vet inte vad lagom betyder,
jag blir galet rörd över hennes oförmåga,
och tappar andan VARJE gång!
 
"Äsch,det är ju bara en LITEN grej säjer människan"!!!
Och jag fick fan inte fram ett ord!♥
 
Jag svämmade återigen över av känslor,
lycka,tacksamhet & ett stort "ÅH"-jag är
bara SÅ lyckligt lottad som berikats med
vännerna jag har omkring mej♥
"KARMA"♥
 
Hoppsan,plötsligt stod lill & storsis i farstun,
oxå med paket och skönsång!
Love Y´a♥
 
Sen va det dax att fixa tårtan,för fler skulle trilla in i Majsoska
hemmet lite senare!
Stod länge och tittade på det jag hittills fått,jag som varken önskat
eller ens trott att jag skulle få nåt!
Lovely feeling♥
Äntligen kom dom,mina alldeles underbara och HÖGT
älskade ungar♥♥♥
(& lill-Nisse i bakgrunden) ;)
Dax för tårtätning!
"Lilleman" hade fixat filmer till mamsen,köpt kaffe och
en alldeles underbar bukett♥
Älskar dej finaste ungen♥
(blåklintsbuketten bakom,oxå lika fin,hade "Mellan" med sej)♥
 
Kolla bara hur mycket fint jag fick av mina härliga döttrar
& svärsonen Lill-Nisse!
I övrigt dom härligaste,goaste döttrar man kan ha♥
Love you bejbisar♥
Fatta att jag kommer dofta och kännas som en liten babyrumpa
efter den här behandlingen♥
Avslutningsvis vill jag med denna hoppbild,tacka ALLA
som förgyllt min dag och gjort den fullkomligt outstanding.
Shit vad jag ÄLSKAR ER♥♥♥
 
P.s:Prinsen ska få ett avsides tack,ett alldeles
speciellt "Majso-the-fucking-queen-of-everything-tack"....SMACK♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0