Idag får man ta det lugnt

Det är ganska skönt att gå och
lägga sej och veta att man inte
behöver göra ett skit da´n därpå.
 
Eller åtminstone inte har nåt planerat,
om det sen helt spontant skulle dyka
upp nåt,då får man ta det som det kommer.
 
Idag ska jag banne mej kaffefasta,har
ju för bövelen inte gjort annat än tryckt
ner mat i strupen flera da´r i rad nu.
 
Utan måtta känns det som.
 
Prinsen ska iväg och spela golf,så
nån kökstjänstgöring står absolut
inte på mitt schema,vilket känns
jävligt lyxigt.
 
Nu kanske ni tror att han inte kan
laga mat alls,det kan han.
Han kan både koka makaroner och
steka falukorv.(som jag skurit i skivor) =D
 
Det är väl mera så,att jag inte vill ha en
massa extra stök och slabb och sånt,
och på MITT sätt blir det alltid bäst!
(här blinkar jag STORT med ena ögat)
 
Idag får prinsen(om han vill),dyka in
på nån korvmojj eller hugga en svettig
Statoilmacka i farten,jag har ledigt hela
jävla da´n från & med nu.
 
"FOOORE"!
 
Min lille prins♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0