I am not the girl I used to be

Nä visst inte,jag är ju äldre nu!
 
Visserligen bara en dag,men iaf.
Helvete vad tiden går fort,snart
äre väl dax att fylla igen.
 
Rättare sagt,det är bara ett halvår
kvar till julafton först & främst,tyyp!
 
Den da´n däremot kan jag va utan,
helt & jävla hållet faktiskt.
 
MEN,idag skiner solen och jag ska
träffa "Mellan" igen,på hennes
hemmaplan.
 
 jättesent besök igår-
kväll,"Lilleman" tittade upp till
mamsen igen.
Han fick HEMLAGAD mat och njöt
i fulla drag,sen satt vi på ballen till
långt efter midnatt och babblade.
 
Dessutom är han min privata data-
expert,så jag fick hjälp med grejer
som hade tagit mej en livstid att fixa.
(om ens det)
 
Idag åker han långt bort för att sommar-
jobba,och shit vad jag saknar honom redan!
 
Länge,länge stod vi och kramades hårt
inatt och viskade gulliga saker i örona
på varann.♥♥♥
 
Tur säjer jag,att vi ändå lever i teknikens
tidsålder,för jag kan ju ha honom nära
trots att han är långt bort.
 
Kram & ha en fab onsdag alla fina!
(puckon ej inräknade)
 
P.s:det finns tårta kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0