Helvetesjävlaskitkort

Sitter och försöker slutföra
dom sablarns pilliga placerings-
korten till ett stundande bröllop.

Att det skulle ta en jävla tid,det
förstod jag redan från början,men
att det ska strula och inte funka,
sånt hatar jag som fan!

En förbannat massa extra moment
måste läggas till och styras upp så
det överhuvudtaget går att använda
dom små,i övrigt så arbetade korten.

1 timme hit & två timmar dit har
redan blivit runt 12 timmars
arbetspilleri.

Det va ju en jävla tur att jag fick
alla grejer som behövdes i tid.

NOT!

M.a.o har jag varit förbenat effektiv
sen jag väl kunde sätta igång.

Nu tar jag en liten men välbehövlig
paus,och under tiden tänker jag
rensa skallen med lite tävlings-
deltagande här & var.

Hare´rå,i sommar-Sverige!!!


Desperationsmin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0