Dubbellåda

Som jag avskyr tvättdagar,och
idag är just en sån äcklig jäkel!

Men hellre idag än imorron,för
då ska jag käka tårta och har inte
alls tid med sånt jävla trams.

Men,mellan tvättstugespring och
fikapauser stack jag iväg till min
privata nagelfixare,hon fyller nämligen
år på onsdag,så jag passade på att
gratulera henne idag.
Hon har nog huset fullt utan mej
i övermorron ändå!

Smart som jag är,så sa jag till henne
att vi får fira en dag bara hon och jag.
Man måste ju tänka på att kunna tjattra
fritt lixom! ;)


Vad passade bättre än en personlig present till
onsdagens jubilar =)
"Golden Geisha" fick sin hedersplats direkt!


Jag hade verkligen behövt en lådalåda till tavlan eftersom jag inte hade
nåt fint presentpapper.
Eller dubbellåda som man oxå kan säja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0