Du ska inte slänga tuggummi i trappuppgången...

...men det gör "vissa" iallafall!

Jag blir så jävla kärringarg
på såna dumheter.

Arg OCH skitförbannad!

Hur i helvete gör dom INNE hos
sej själva undrar jag!

Ligger det äckelpäckel överallt
där,och skiter dom kanske i ett
hörn oxå när det blir riktigt akut!

VAFAN är problemet lixom?

Jo det kan jag tala om,problemet
är att jag stör mej så innerst in
i helvete på såna som inte begåvats
med ett uns av sunt förnuft,såna
som snuskar ner och beter sej som
riktiga rövhål!

Dom ska fan få tillbaka,dubbelt upp.
Måste bara köpa nåra paket Hubba
Bubba och tugga lite!

"Payback tiime"! (he,he)



Insekten på bilden har ingen koppling till inlägget,men hon har ett
hjärta på ryggen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0