Vi tog dagen som den kom

Så jävla skönt att inte ha ett
endaste skit planerat i nån
egentlig mening.
 
Bara dra iväg och se vart
fan man hamnar lixom.
 
Först hamnade vi visst på Jula,och där hittade prinsen
en stol som han tydligen ska montera i båten!
 
Från båt till golf va inte steget långt,iaf inte om man
räknar i avstånd mellan butikerna!
 
Snäll & underbar som jag är,lät jag prinsen testa svingar med olika
golfklubbor så det susade i nätet!
 
Och trettontusen puttar...........................
 
Själv testade jag lite kepsar,men dom va för stora!
 
Funderade på att köpa den här till "lillprinsen" ;)
men orange ,njae va!
 
Avslutade sen em med en riktig gourmetmiddag som jag
bestämde skulle inmundigas ute.(ameh vafan det heter ju sommar)
Skulle jag inte ha gjort,för givetjävlavis började det regna!
 
Nu får man ju inte låta sej nedslås av såna petitesser,
så sista tuggorna intogs på inspringande fot.
Det funkade oxå,hade varit mycket jobbigare
om vi beställt fondue eller nåt!
 
Tack & hej tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0