Spontaninbjudan

Efter att ömma svärmodern brassat
hem till sej igår,så fick jag besök
av lilla My.
Hon ville ha hjälp med att byta
gitarrsträngar,så där satt vi på
ballen och trixade lite.
 
När det va klart,hjälpte hon mej
med svampen,och så tänkte jag,
att inte fan klarar vi av att käka
upp det själva.
Nej då,och därför ringde jag in
lilla My´s mamma & grodprinsen.
(icke att förväxlas med byns riktiga prins)
 
Joråsatte,det blev lite trevligt kvälls-
sällskap,med svamp och smörgåstårta
(grodprinsar äter tydligen inte svamp)
och efterföljande ballehäng.
Spontanlördag med betoning på najs!
 
Spontana miner var dom oxå jävligt bra på att få till!
 
Jävlar vad det hängdes där på ballen,iaf av D.L.V =))
 
Lilla My snodde min dator och ville gästblogga,men jag sa
att jag glömt lösenordet,he,he!
 
Däremot fick hon knäppa en bild på sina idoler,visst då!
 
Vi ställde(satt oss)förstås upp på ytterligare
en bild,för ungen tjatade så!
 
"Tack för ikväll-bild"!
Hon verkar ha haft det lika
najs som resten av gänget!
(eller inte!) ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0