Regnkläder eller bikini,that´s the question

Denna måndag,för övrigt den sista
i juli (äckliga tanke) är tänkt att spenderas
vid havet med ena svägerskan & hennes
lilla familj.
Liten och liten förresten,dom är fyra stycken
plus en kompis till störste sonen.
 
Men iaf,det skulle man ju kunna ge sej
fan på,att väderguden kommer jävlas
riktigt ordentligt.
 
Ska man fika,grilla och fiska,så vore det
ju förbannat trevligt om man åtminstone
slapp regn och styv kuling.
 
Jag kommer dock gardera mej som satan,
packar ner både scoteroverall och kängor,
för det kan jag ju säja,regnkläderna som jag
inte ens äger,dom får snällt stanna nån helt
annanstans.
Då låser jag hellre in mej i bilen och tjurar.
 
Nu håller ni alla tummar för att Majsos
potatissallad speciale INTE blir dränkt
i vatten va,grillen skiter ju jag i för den
får andra hålla ordning på!
(jag tänker dricka kaffe under tiden-givetjävlavis)
 
 
Precis SÅHÄR vill jag att himlen ska se ut idag!
( In my dreams förmodligen!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0