När det bara är tomt

Det är då det är som svårast
att komma på nåt bra!
 
M.a.o är det ganska dumt kanske
att jag ändå sitter här,för har man
(som vanligt)inget vettigt att säja,
så kan man ju lika gärna hålla tyst!
 
Nu är ju inte jag en sån som lyssnar
värst noga på mej själv,och just därför
hamnar jag här iaf med jämna mellanrum.
 
Det händer inte värst mycket på hemma-
fronten heller för den delen.
Överhuvudtaget känns det ganska så
semesterstängt och jävligt många lugna
puckar är det som far omkring.
 
Ganska skönt ändå,att slippa bry sej
alltför mycket.
Tid för återhämtning hade jag skrivit
om jag varit lite mer sådär som man
kanske borde vara men inte är.
 
Pusta ut och njut,det är mitt råd
till er som kan,själv vetifan vad
jag är kapabel till!
 
Fredagspuss på pannan!
 
Rastplats för jävligt trötta turister,eller för en antimotionär som jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0