Lost in brain

Jag tänker INTE skylla på
det underbara vädret att jag
känner mej totally lost i norra
regionen,inte alls faktiskt.
 
Faktum är att jag nog inte har
en susning om varför jag känner
mej mer borta än nånsin.
 
Eller iof,vissa aningar kanske jag har,
men dom tänker jag inte avhandla här.
 
Grejen är ändå den att jag hatar känslan.
 
Jag fullkomligen avskyr att det känns
som om jag glömt nåt hela tiden,att jag
lixom inte är med helt & fullt.
 
Vad gör man lixom!
Bortsett från att leta reda på en
bit mörk choklad som man fått
av en snäll granne,tar den och
lutar sej tillbaka lite lätt och
tänker att,det går väl över vad
det lider.
 
Imorr´n kanske det känns bättre,
eller så måste jag köpa ännu mer
choklad,och då har jag åtminstone
en jävligt bra ursäkt till att kunna moffa
i mej mer än nånsin.
 
Choklad och en jävla massa positivitet,
det har väl iaf ingen mått sämre av va!?
 
NÄ just det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0