Jävla skitonsdag!

Glad i hågen över att det stod
just onsdag i almanackan,hoppade
jag ur sängen och började dagen
med det sedvanliga kaffet & ballehäng.
 
Sen drog jag en repa till en stad
ganska nära mej,för att sen,när
jag uträttat mina ärenden,göra
den roliga (NOT) upptäckten av
att nån jävla idiot kört in i ena
framskärmen.
 
Begreppet "dra en repa" fick
verkligen en helt annan innebörd.
 
Och onsdagar som brukar va så
jävla mysiga i normala fall.
 
Jag vägrar dock låta en dåre och
ynkrygg få förstöra min dag,fast
så mycket kan jag ju säja,dom 321
kosingarna i skatteåterbäring lär
fan inte räcka långt på den självrisken.
 
Å andra sidan,materiella ting!
(MEN,it sux,BIG,BIG time!)
 
Nog borde det väl funka med vit
sprayfärg,visst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0