I ett hus vid skogens början

Just där bor C,min privata lilla
nagelfixare och hennes familia!
 
Dit traskade jag igår em,och kom
inte hem förrän jättesent.
 
Jag möttes av dom här två raringarna!
 
Den här lilla klätterapan va precis överallt!
 
Jäkla otur,att jag inte hade bikinin med mej!
Behöver ju knappast åka utomlands när det
finns palmer och rutschkana på behörigt
avtånd hemifrån!
 
Så va det då dax att ta itu med klorna!
 
Den här gången blev det guld!
 
Frisk luft har ju ingen dött av,eller!
 
Vi slängde oss i relaxhörnan en stund oxå,och där drog vi en
skål & hej sommarkväll!
 
Sen kom Prinsen och hälsade på oxå.
C surfade runt och visade youtubeklipp för grabbarna,
vilket tydligen va jätteskojsigt!
 
Sen blev det dax att säja hej då och fara hem!
Goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0