Hemleveranser är ju alltid trevligt

Jag är väl bara så jävla söndagsduktig,
tvättat och piskat mattjäveln from hell.
 
Man ska alltid berömma sej själv,oavsett
hur mycket eller LITE man gör,hur satans
trist blir det inte annars!
 
Bäst som jag hade babblat klart med en
attans trevlig donna i telefon,så stod
"Stora",hennes Nisse & "Mellan" i hallen.
 
Stora baljan kaffe gjordes iordning,och sen
va det dax att söndagsknäcka som hundtrimmare.
 
Jag borde fan öppna eget i trimsvängen!
 
En platta ägg som betalning va ju innovativt kan tyckas,å andra
sidan så hade jag inte begärt nåt i det här fallet!♥
 
Jag gillar den nya hemkörningsservicen vad gäller
"festleverans",nu är det bara att ta fram glaset och
hälla upp.
Har vi (läs:jag) tur,så KAN det räcka ända fram till torsdag!
Skojja bah,menade ju onsdag förstås!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0