Gå på trottoaren för fa....derullan!

Barn är mjuka-bilar är hårda!
Vissa pensionärer är korkade-
och bilar är fortfarande hårda!
 
Alltså jag fattar inte varför det ska
va så förbannat svårt att hålla sej till
trottoarerna och inte MITT PÅ VÄGEN
med dom där satans rullatorerna.
 
VA!
 
Det spelar ju fan ingen roll,om jag
på 50 väg kryper i 20 km/h när det
helt plötsligt bakom en kurva står
en 80 plussare mitt i streetan.
(rättare sagt sniglar sej fram)
 
Livsfarligt med såna "äventyrare"!
 
Vafan äre dom håller på med?
Söker spänning i tillvaron,eller?!
 
Jag vill fan inte ha nån rullator upptryckt
i fronten,isf hade jag väl skaffat mej en
värstingstötfångare där fram!
 
"Kuttersmycke" i form av inmosad
modell äldre pensio ligger faktiskt
INTE högst på min önskelista.
 
SKÄRP TILL ER I TRAFIKEN VA!
                          
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0