Det är väl bara snön som fattas

Det är så roligt,jag måste skratta,
det kom en regnskur sen blev det
kallt.....jättekallt!
 
Skulle inte förvåna mej om jag
vaknar och det är en meter snö
imorronbitti.
 
Snö och fjorton grader kallt.
 
Inte undra på att alla jävla resor
utomlands tar slut,eller är sådär
förbannat snordyra att man inte
ens har råd med avbeställningsskyddet.
 
Vilken tur då,att jag redan fixat en liten
backup,med i stort sett garanterat soligt
väder och skön badtemperatur.
 
Ärligt talat så skiter jag i om det regnar
varenda jävla dag fram till jul,jag har
ändå ingen trevlig brassestol att sitta i.
 
Lite kaffe på den här em och
allt kommer kännas "något" bättre.
...för stunden iaf!
 
☼Satan vad jag ska bunkra D-vitamin framöver ☼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0