Brudbukett men ingen vals

På fm drog jag en repa till C
och hennes ena lilla verkstad.
 
Där bands det brudbuketter
och jag stod för det mer än
angenäma sällskapet.
 
Ska jag va ärlig,så blev det lite
pärlande för min del,och så va
jag faktiskt lite behjälplig emellanåt
när det skulle knipsas och viras band.
 
Här finns det inga jävla fancy kurser i bagaget minsann,näerå-den här donnan
är helt & hållet självlärd.
Lite mera sport över det hela s.a.s!
 
Blev den fin eller blev den alldeles underbar tänker jag!
 
Nu vet jag iaf vem ska få jobba i verksta´n OM
Prinsen mot förmodan får tummen ur!
 
Sen band hon corsage oxå,för blivande maken ska ju förstås
ha ett litet blomster och liva upp den trista kostymen!
 
Och naturligtvis måste ju tärnan få en egen bukett!
 
Imorron äre dax för bordsdekorationer,och då följer
lilla moi med.
Jag har nämligen fått ynnesten att pärla till lite bland
bordsblommorna.
 
Tjena hej & fredagskram från mej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0