Men så trevligt då

När gamla grannen och jag
hade cruisat en stund,och
dessutom fyllt ett par påsar
med lite mat från en stad
ganska nära oss,gick vi,hör
och häpna en kort promenad.

Hade jag vetat att det skulle
bli så jävla kallt om benen,
hade jag fanimej satt mej
pronto i bilen igen.

Såndär urbota korkad spontan-
motion kan faktiskt få vem
somhelst (läs:jag) att förfrysa
den lilla rumpan jävligt fort.

Å andra sidan,om vi INTE tagit
lilla powerwalken,då hade jag
högst troligt missat mötet med
en liten varelse.

Närmare bestämt "Den lilla varelsen"!

Hon däremot hade varit smart
(fast hon är blond) =D ,och
parkerat väldigt nära "godisaffär´n"
vi bägge hade för avsikt att besöka.


Lilla sötnöten där!♥


Sen tycker jag nog(kräver),att dom börjar sälja den här
storleken på kaffepaket.
Fatta hur jävla bra det hade varit för en sån som jag!
Lycka 24/7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0