M som i mycket & lite social samvaro på det

Här har jag pillat och filat med
en massa ljusgrejer en längre
tid,men så kände jag att det
faktiskt va dax att göra nåt
annat en stund.

Så det gjorde jag,och samtidigt
dök grannen aka "Tightsbruttan"
in på lite fm fika.


Hejsan svejsan & lite strass på det,så blev
det ett M som i mej!


Och,som vanligt finns dom ett klick bort!
http://majdesajn.blogg.se/2012/january/m-som-i-mej.html


"Tightsbruttan" bah:
Ameh hallå,ta inget kort idag,jag har ju inget
på mej,bara lite mascara!

Sitt bara och se fin ut sa jag,som strax innan
hade dragit fram nåra lussebullar ur frysen,
för när "Tightsbruttan" kommer på fika MÅSTE
man bjuda på nåt till kaffet,annars vill hon
inte dricka nåt!

Och eftersom hon inte va så värst förtjust
i mina smaskiga bullar förra veckan,dom med
choklad i,så va det bara att tänka helt annorlunda.

Kräsna grannar va! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0