Let´s rock´n roll baby

"Life is what you make it"!

Med andra ord kan man
som sagt piffa till det lilla
livet lite hur som haver,bara
man trivs och är skapligt nöjd.

Små saker och små extranajsa
tillfällen lite då & då sätter
alltid guldkant på tillvaron.

Så nu har jag,i form av
"Queen of fucking everything"
bestämt att jag och prinsen,
blivande "King of almost everything",
ska bygga upp vårt förhållande
ÄNNU mer framöver.

Det kan i stort sett innebära precis
vafan somhelst,bara det är bra och
ger en massa extra pirr i magen.

Det behöver nödvändigtvis inte
kosta ett skit,mer än lite fantasi
och kanske lite planering ibland.

Som ni vet är han ju redan hur
bra som jag vet inte vad,han skriver
ofta små lappar med kärleksförklaringar,
han laddar ofta bryggar´n åt mej
och då & då får jag oxå blommor.
(plus en massa annat,hemligt!)

Jag klagar verkligen inte!

Att efter snart 10 år tillsammans
varje dag bli mer och mer kär,
att varje dag bli glad och varm i
hjärtat när jag ser honom,fyller
mej med massor av LÖÖVE,men
för den skull,lite extra Rock´n
roll som grädde på ytterfilén-
vem fan tackar nej till det lixom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0