Kunde inte låta bli

Ibland är det verkligen
apjobbigt att va jag!

Kan ju lixom inte låta bli
att försöka få utlopp för
alla konstiga idéer som
slåss & vill ut!


Så,det blev en väggljuslykta idag oxå!

Förvisso behövde jag byta ut den
som satt där innan.(ett fulare köpeexemplar,faktiskt!)

Att det sen va ett av morfars gamla
glas som äntligen fick göra lite nytta
var ju alltid nåt,även om han troligtvis
inte gillat att jag använder dom till
sånt här.

Men,det kan inte hjälpas,skåpen behöver
lite utrensning ibland!

Sorry morfar om du ser det här från himlen!
Fast ändå,nu ser du ju att jag tänker på dej.

http://majdesajn.blogg.se/2012/january/morfar-hade-gratit-i-sin-himmel.html
Ovan länk som VANLIGT,med nåra fler bilder!
Klick,klick,klicka då´rå! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0