Hejsan på den här sidan!

Den här sidan av årsskiftet alltså.

Det känns förbannat bra att det
nu är just en 2:a i årtalet,för
2 är nämligen mitt luckynumber.

Det kommer bli skitbra,jag känner
det ända från örsnibbarna och ner
till hälsenorna.

Att jag dessutom INTE är ett dugg
trött fast jag hoppade ner i sängen
vid 5.15 hugget gör ju inte alls saken
sämre på nåt sätt.

Jag antar att det är grannens förtjänst.

"Hurtbullen" & hennes härliga familj
bjöd nämligen in mej och älsklingen
på "spontannyårsmingel" igår.


Fast innan spontaninbjudan kom,åt jag lite avocado med kräftstjärtsröra!
(kände väl nånstans i "grundtarmen",att det vore på sin plats)


Älsklingen fick en likadan nästan,men med räkor istället!


Efter den lilla förrätten va jag iof redan mätt,men serverade
ändå inbakad fläskytterfilé med kantarellost,champinjoner
och lite grönt!


Strax efter 21 tiden skramlade vi så in hos "Hurtbullen" och
hennes gulliga familj!


Hon va SÅ fin i håret kvällen till ära,troligtvis bara för att
vi hade förlovningsdag.


Vi bjöds på tårta Pavlova och godaste kaffet i byn på
"Hurtbullens" lilla altaninen.


Jag drack INTE den här,men tyckte på nåt vis ändå att den
matchade mej,så den fick stå där på min renskrapade assiett
och bara se jävligt frän ut.
Precis som jag alltså!


Den här drack jag inte heller av vafan tror ni,jag hade
förstås mitt eget vältrampade,exklusivt lagrade vita
i en alldeles egen flaska med mej!


Söta grannen satt som vanligt och va älskvärd som
värdinna HELA tiden♥


Älsklingen satt fullt upptagen med nåt spel på
E´s mobiltelefon!


Sen va det dax att skåla in nya året bland tomtar,gran och stearinljus.
                                          SKÅL tamme fan!


Skål på oss sa "Hurtbullen" & jag och va sådär jävla
lyckliga som man bara kan va när det blir spontant!


Vi kunde lixom inte få nog av all spontanitet,"Tvillingar"
som vi faktiskt är!


Vid 3.30 tackade förlovningsfirarna för en mycket trevlig
och urmysig kväll/natt,och traskade hem till sin soffa.

En soffa som serverade häng & hockeymatch på Tv´n
till långt efter klockan 05!

Och just därför är man fräschare än alla rosenknoppar
sammantaget idag!


Gott nytt på er allihopa,nu kör
vi 2012 så det ryker och slår
gnistor i 366 dagar!

(för det är ju faktiskt skottår i år!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0