Hade jag väl (nästan) helt glömt bort

Förra året ungefär den här
tiden,införskaffade jag en
såndär chokladmojäng.
(läs:chokladfondue)

Det gjorde jag bara för att
jag ALLTID velat ha en som
man bara pluggar in i kontakten
och sen sköter den sej själv.

Och bara för att jag typ inte
kunde klara mej utan en sån.

Vad fick jag se idag då?

Visst vettni,precis en sån som
jag absolut INTE kunde låta
bli att köpa för att livet va så
inihelvete trist & färglöst just
då,i kalla januari/februari 2011.

Har jag packat upp den?
Har jag använt den?
Har jag överhuvudtaget
ägnat den en enda jävla tanke
sen jag köpte den?

Svar:Nej,nästan inte ett skit!

Där ser man hur mycket man
behöver som man inte kan
klara sej utan fast det gått
snart ett år!


Bästa köpet 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0