Gulle gullan på mej

Tycker nog fan att jag kan
få säja så idag.

Sjukt effektiv och samtidigt
sådär inibängen rar mot
mej själv!

Röran ni såg på bänken i
förra inlägget resulterade
nämlich i flera finfina grejer.

Fast vissa av dom är så hemliga
ännu att jag knappt vågar titta
på dom själv för mycket.

Det ska tydligen bli nån sorts
överraskning sa h*n som bad
mej fixa till dom.

Och i dagens upplysta och lästa
samhälle,så kan man inte va nog
försiktig anser jag.

Därför får vi vänta tills det inte
är nån överraskning längre.

Vidare kan jag meddela att jag
sen förra månda´n i stort sett
bara käkat avocado med en klick
creme fraiche plus ett par knäcke
vareviga dag.

Och dra mej baklänges i en pulka,
jag har fan inte tröttnat än.

High five på det va!


Fast,lite oxfilé (enbart) hade ju iof inte suttit helt
fel heller å andra sidan!
Lite halvblodig förstås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0