Good Karma,igen!

Ja,ja,jag vet att jag tjatar om
den däringa Karman,men det
kan fan inte hjälpas!

Idag kom den tbk snabbare
än jättefort faktiskt.

Grejen va den,att när jag skulle
till tandis,så hjälpte jag en liten
farbror med krycka fram till hans
bil.
Det va snorhalt och han höll på
flera ggr att trilla som Bambi
på hal is.

Sen körde jag hem matvarorna
till grannen(han med rullatorn),
och ställde dom utanför hans dörr.

Klart man hjälper andra lixom,det
behövs ju så jävla lite,men ger
himlans mycket tillbaka i form
av tacksamhet & vänliga ord.

Joråsatte,så efter en timme ungefär,
fick JAG paket,fast inte från dom dära
farbröderna,utan från helt annat håll.

Som sagt,goda gärningar ger ALLTID
utdelning-på ett eller annat sätt!


Kolla bah!


TADA!
Värsta bästa,gosigaste isskrapan-me love♥
(tack du fina "Karmagirl")


Sen fick jag spontanbesök oxå,alltid lika trevligt.
Och tamme tusan,hon tjattrar i samma fart som jag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0