Frågan är inte varför,utan HUR jag tänkte

Vem fan bestämmer sej för att
tvätta en söndag egentligen!?

Jag tydligen!

Fast det tänkte jag förstås inte
på då jag gjorde det,att den 8:e
va en söndag alltså.

Då hade jag naturligtvis inte alls
kluddat ner mitt namn i den där
fula almanackan i tvättstugan.

Å andra sidan är det typ
omöjligt att hitta andra lediga
dagar än just söndagar.

Så,egentligen är det fan inte
mitt fel att det i stort sett bara
är söndagarna som finns kvar
att tillstå.

Man skulle kunna tro att grannarna
bedriver nån jävla kolloverksamhet
med tanke på hur ofta dom tvättar.

Två par grannar med i snitt två barn
var,bortsett från varannan vecka då
det i snitt bara finns ETT barn hemma.

ETT av fyra alltså.
Varav ett hushåll med ensamförälder!

Eller så är det helt enkelt så att dom
vuxna skitar ner sej som fan och
svettas nåt kopiöst p.g.a alla bokade
dagar HELA jävla tiden.

Nu vill jag tvätta ännu mindre,bara
tanken på all svettlukt i tvättrumman
gör mej svimfärdig,för det är absolut
inte söndagslusten som inte vill infinna sej.

INTE ALLS!

V.H.S (våga hata söndagar)

Dessutom måste jag umgås med
den här trista fan!

"Skitsöndag"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0