Don´t put Majso in a corner

Har vi alla "våra" problem,eller
har vi ALLA våra egna jävla
skitgrejer att deala med??

VA!

Skulle väl tro det so to speak.

MEN,att dra tomteluvan över
skallen och ut över tårna kanske
inte förbättrar det hela,inte jämt
och förbannade ständigt iaf.

Vem blir gladare över att jag är
sur,irriterad och som en allmänt
svulstig och blodfylld böld därbak?

INGEN!

Och allra minst jag själv faktiskt.

Däremot mår man väl piss och tycker
att allt kan va ett rent jävla helvete
till & från.

Med all rätt lixom.

Fast därifrån till att spela martyr
och bete sej som om hela världens
bergmassiv ständigt vilar på ens
axlar,tycker iaf jag steget är lite
väl långt gånget.

Sen äre ju ändå som så,att ju mer
jag ältar,analyserar och stänger
ute sånt som verkligen är viktigt,
desto närmre bitterfittestadiet
kommer jag.

Och dit,dit har jag bestämt mej att
jag aldrig i världshistorien nånsin
ever,over min förruttnade kropp
ska bege mej.

Vem fan har lust att balsameras
i förtid lixom!!

Kalla mej gärna fläng,but don´t
put me in a corner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0