♥Dear friends♥

Kära vänner(ni vet vilka ni är)!

Jag är så glad,och oerhört tacksam
över att ni finns i mitt liv.

Ni berikar mej och fyller mej med
glädje,ALLA på ert eget speciella sätt.

Ibland blir det glest mellan träffarna,
ibland ofta,men huvudsaken och det
allra främsta är,att jag vet att ni finns
där "ute" när jag behöver er.
(och hoppas ni förstår det motsatta)

Av alla "saker" jag äger och nånsin
ägt,är NI (och min älskade familj) det
allra värdefullaste jag har.

Vänner & vänskap kommer aldrig kunna
mäta sej med materiella ting,och kommer
inte ens i närheten av nån penningförmögenhet.

Jag ÄR rikast såhär,och vill ALDRIG
vara utan nån av er!

Love you all!
       ♥♥♥


En total fredagsöverraskning till MEJ,från en väldigt kär vän!

Kramar till er alla från
världens rikaste Majso ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0