Dagens mattips

Tjena hej!

Här sitter jag och är sjukt
nöjd över att äntligen ha
förberett kvällsmaten.

Sprucket leende på läpparna,
för inte fan har dom där jävla
B-vitaminerna gjort nån somhelst
nytta än iaf!

Rev väl fram en bit kassler ur
frysen och sen tog jag lite av
varje ur kylen oxå.

Här ska improviseras tänkte
jag,som vanligt alltså!

På nåt sätt är jag lite av kökets
Joe Labero,fast i kvinnlig form då!



Lite skuren purjo fick agera grunden till trolleritricket


Sen i med kassler & knaperstekt bacon,just bacon är ett
måste att ha i frysen,annars blir det nästan som om man
inte har ost-total jävla katastrof!


Lite champinjoner och lök fick bädda in gosigheterna


Just det,hade ju lite skinkost som stod och va lessen
i kylen,den klickade jag ut oxå


Näst sist hällde jag på uppvispad grädde med tomatpuré
och massor med mald svartpeppar


Och så äntligen,OSTEN!
Massor med riven ost & lite persilja för färgen!

Fan vilket trolleri va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0