Äre nåt fel med hängpattar eller?

Näe,det kanske det inte är,
bara så att inte jag vill ha
ett par stycken av den varan!

Det har jag ju förvisso inte,men
hade jag haft det så kunde jag
utan omsvep ha skyllt på ungarna.

Nästan allt kan man skylla på dom.

"Men Gud vad du ser trött ut"!

Konstigt lixom,vet du hur lite jag
sov under småbarnsåren!!!

"Jösses vad du ser sliten och härjad ut"!

Ameh hallå,hur fan tror du man blir
efter 100 års konstant trotsålder!!!
VAAA!

"Stackare,äter du INGENTING"?

Äsch,jag ser hellre till att ungarna
är mätta & belåtna!!!

Att dom (ungarna asså) sen länge sen
är stora,det är ju en helt annan hundralapp!

Men iaf,hängpattar!

Det är faktiskt,när jag tänker efter,
JÄTTECHARMIGT!

På ANDRA!

Nittinie,hundra,hundraett-
för dom som behöver finns ju Balconette!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0