Som paraboler

Kan nån bara va snäll och
avlägsna locken för öronen,
jag hör ju fan INGENTING!

Känns verkligen som stora
paraboler skulle va ditsatta
utanpå mina små perfekta
hörselorgan,och allt filtreras
som satan.

MEN,eftersom jag sov med öppet
fönster inatt,så har jag troligtvis
oxå lurat feber´n åt helvete.

Vi säjer att det är så iaf!

Jag tänker banne mej INTE kasta
in badlakanet än,möjligtvis på
onsdag fm som tidigast.

Imorron är det "Lypsylträff"
nämlich,och DÅ ska jag va med.

Allt annat vore lixom katastrof,
jag är nämligen värdinna och allt!

/////////////////////////////////


Måndagen den 13 Februari 2012

Tvillingarna

Även om det kan dyka upp möjligheter till romantik idag känner du för att vara för dig själv. Imorgon kommer du att känna dig redo igen för möten.

Kanske inte romantiska möten
i "det" avseendet,men jag ska
fanimej va redo imorr´n,redo
för MÖTE om man säjer så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0